Tystnad..

Ja, här har det varit tyst ett tag nu. Jag har inte alls haft någon blogg lust (eller julkänsla) alls.. Vi får väl försöka ändra på det..

Det har inte hänt så mycket här över i det numera kalla England. Eller ja, hösten har ju kommit haha, men det var på tiden! 20grader i oktober känns inte helt rätt ju. Så jag fick snabbt beställa vinterjacka.

Åh, hade för övrigt pappa här på besök för några veckor sedan. Såååå mysigt! Kul att få spendera lite tid tillsammans.. Speciellt nu eftersom jag inte kommer hem till jul.

Nu tänker jag återgå till mitt lördagsmys! Lovar att uppdatera lite oftare nu :)

Amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
L I V P E R S S O N ~ E U C A L Y P T U S L I V E T . B L O G G . S E | L I V P I C T U R E . W E E B L Y . C O M