Julens dofter

Nu börjar julen närma sig. Precis var det en månad kvar till julafton och på söndag är det första advent och nedräkningen börjar på riktigt.

I varje affär man går i nu är julpyntet framme och både tvålar och ljus finns numera med juldoft :) Jag bara älskar det :) Jag, eller rättaresagt mamma, har köpt 3 gunry polkagrisdoftande tvål till mig :D Underbart! Har börjat använda det ena redan :P

För några veckor sedan så var jag på rusta och Ö&B och där hade dom en massa julpynt uppe. Det blev lite köp då också :)
inne på rusta
inne på Ö&b



Jag gjorde en liten beställning på partylite på lite ljus i juldofter :) Det blev blandannat en mintig doft, 2 olika kaneldofter och någon till som jag inte kommer ihåg nu :P

Idag har jag börjat med julstädningen för på söndag ska allt julpynt vara uppe :) Man ser i nästan alla fönster att folk redan har sina ljusstakar uppe.
Nu börjar nedräkningen på riktigt :)
/Johanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
L I V P E R S S O N ~ E U C A L Y P T U S L I V E T . B L O G G . S E | L I V P I C T U R E . W E E B L Y . C O M